SYKKELSERVICE
Vi har et fult utstyr sykkelverksted i våre butikker og utfører service og reparasjoner på din el-sykkel.
Ønsker du ikke å sette igjen sykkelen din kan det være lurt å kontakte oss for å se hvordan servicetiden ligger an. I sesong kan det være stor pågang og dermed kø.
Vi ber deg levere sykkelen ren, vask kommer i tillegg om nødvendig.
Priser på deler (bremseklosser, slanger, kjeder osv) kommer i tillegg til servicen.
Utfør service på serviceverksted årlig eller ved et interval på 1500km, det som inntreffer først er gjeldende. Våre verksteder finner du i Drammen, Tønsberg, Kristiansand og Stavanger.
Dersom du ikke har mulighet til å komme til oss med sykkelen, kan sykkelen sendes til et av våre verksteder for service. Ta kontakt med oss på forhånd for å avtale dette.
Det er også mulig å bruke lokale sykkelverksteder. Husk da å be om spesifisert kvittering som forteller hva som er gjort med sykkelen mtp. garanti.
Reklamasjon / Garanti /Reparasjon
Ved feil på sykkelen din ønsker vi den helst til et av våre verksteder, enten i Drammen, Tønsberg, Kristiansand eller Stavanger.
Dersom du ikke har mulighet til å komme til et av våre verksteder, ta kontakt med oss via kontaktskjema, e-post, chat eller på telefon 22 02 00 22, så ser vi om det er et problem som evt. kan løses med veiledning eller om sykkel bør sendes til oss.
Det er også en mulighet til å bruke et lokalt sykkelverksted (vi refunderer deg da beløpet for reperasjonen dersom det er en feil som går på garantien). Dersom det gjelder en reklamasjon, er du nødt til å kontakte oss på forhånd for å avtale bruk av lokalt verksted.
Alle kunder som tar service på sin el-sykkel hos oss får i tillegg en gave fra oss, et års GRATIS medlemskap i NAF Sykkel!
